Zostań agentem
Wypełnij formularz i zostań naszym agentem!
Zagwarantujemy Ci
Jak działa system agencyjny dużego bena?
W systemie agencyjnym otrzymujesz od nas w pełni zatowarowany sklep, wsparcie marketingowe, szkolenia produktowe i dużo więcej. Wkład własny jest bardzo niski a formalności skondensowane do minimum! Odpal film i posłuchaj opinii naszych agentów.

Warunki współpracy
Darmowe szkolenia dla Ciebie i Twoich pracowników na każdym etapie współpracy
Stałe wsparcie operacyjne oraz marketingowe
Dostęp do nowoczesnych narzędzi ułatwiających prowadzenie sklepu
Pracę z łatwym asortymentem bez krótkiego terminu ważności
Możliwość rozwoju poprzez prowadzenie kolejnych sklepów
Benefity dla Ciebie i Twoich pracowników: ubezpieczenie na życie, opiekę medyczną, zniżkę na paliwo
Gotowości do prowadzenia działalności gospodarczej
Zaangażowania i motywacji do pracy
Przedsiębiorczości
Umiejętności zarządzania zespołem
Zaangażowania w obsłudze i pozytywnego podejścia do Klienta
Dyspozycyjności do odbycia 10-dniowego szkolenia
Koszty współpracy
Koszt adaptacji lokalu
Koszty zatowarowania sklepu oraz dostaw
Koszty najmu lokalu
Koszty mediów (prąd, gaz, internet)
Koszt koncesji i drukarki fiskalnej
Serwis urządzeń i remonty lokalu
Koszty związane z prowadzeniem działalności i zatrudnieniem pracowników
Niska opłata wejściowa oraz kaucja

Twoja droga do nowego sklepu
1
Zainteresowanie ofertą
Wypełniasz formularz na stronie, dołączasz swoje CV i przesyłasz do nas.
2
Umówienie spotkania
Uzgadniamy dogodny dla Ciebie termin spotkania stacjonarnego lub online.
3
Decyzja o współpracy
Omawiamy zasady współpracy. Po spotkaniu weryfikujemy Twoją historię finansową.
4
Szkolenie dla ciebie
Bierzesz udział w szkoleniu zakończonym egzaminem – w jednym z naszych sklepów.
5
Podpisanie umowy
Podpisujemy umowę o współpracy i otwierasz sklep Duży Ben.
Warto wiedzieć
Sprawdź w jakich lokalizacjach są obecnie poszukiwani Agenci
Będzin Bielawa Brzeg Brzeg Dolny Bytom Chorzów Czeladź Długołęka Dzierżoniów Gdańsk Gdynia Gliwice Głogów Grodzisk Mazowiecki Jaworzno Katowice Kędzierzyn-Koźle Koszalin Kórnik Kraków Łódź Malbork Mysłowice Nowy Targ Oława Piekary Śląskie Poznań Ruda Śląska Rumia Sieradz Sopot Sosnowiec Starogard Gdański Strzegom Szczawno-Zdrój Szczecin Świdnica Świebodzice Świnoujście Tczew Wałbrzych Warszawa Włocławek Wrocław Zabrze
Tak się składa, że w wybranej lokalizacji czekamy własnie na Ciebie. Nie czekaj i zgłoś się jeszcze dziś!
Przykro nam, ale aktualnie nie poszukujemy agentów w wybranej lokalizacji. Wybierz inną lokalizację.
Jakie dokumenty są niezbędne w procesie rekrutacji?
Tak naprawdę wystarczy Twoje CV, wysłane przed rozmową oraz dokumenty weryfikacyjne w BIK – po rozmowie, ale jeszcze przed podjęciem współpracy.
Na czym polega umowa o współpracy?
Umowa o współpracy przewiduje, że przekazujemy Ci w pełni wyposażony lokal wraz z towarem. Natomiast Ty w ramach własnej działalności gospodarczej prowadzisz taki punkt zgodnie z standardami firmy, zatrudniasz pracowników i zarządzasz podległym personelem.
Gdzie mogę wysłać swoje CV?
CV najlepiej wysłać za pomocą formularza umieszczonego u góry tej strony. Swoją kandydaturę możesz również zgłosić przesyłając CV na adres mailowy duzyben.rekrutacja@eurocash.pl, w tytule wiadomości podając w jakich lokalizacjach możesz prowadzić market Duży Ben.
W jakich lokalizacjach są obecnie poszukiwani Agenci?
Listę aktualnych lokalizacji znajdziesz w formularzu u góry tej strony, wybierając miasto spośród lokalizacji wyświetlonych na liście. Jeśli brakuje Twojej lokalizacji, wówczas wybierz z listy opcję inne i uzupełnij puste pole do wpisania miasta.
Jakie informacje powinno zawierać moje CV?
Ważne dla nas będą następujące dane: – imię, nazwisko, telefon, email i adres zamieszkania, – informacje o Twoim doświadczeniu zawodowym, – informacje o przebiegu edukacji, – informacje o dodatkowych umiejętnościach, np. ukończone kursy. CV powinno być przesłane w formacie PDF lub Word.
Jakie muszę mieć wykształcenie, aby prowadzić sklep Duży Ben?
Od kandydatów wymagamy min. średniego wykształcenia.
Jak odbywają się rozmowy rekrutacyjne?
Rozmowy prowadzimy stacjonarnie lub online. Jesteśmy elastyczni i dopasujemy się do Ciebie. W przypadku rozmowy online, odbywa się ona za pomocą programu MS Teams.
Rozmowy prowadzimy stacjonarnie lub online. Jesteśmy elastyczni i dopasujemy się do Ciebie. W przypadku rozmowy online, odbywa się ona za pomocą programu MS Teams.
Tak, jednak zastrzegamy, że taką możliwość proponujemy tylko wybranym Agentom.
Czy mogę prowadzić market Duży Ben mając inny biznes?
Nie jest to przeszkodą, jednak od naszych Partnerów wymagamy pełnego zaangażowania nie tylko na szkoleniu, ale przede wszystkim podczas codziennego prowadzenia sklepu.
Ile wynosi kaucja?
Kaucja wynosi 7000zł.
Na czym polega opłata wstępna?
Opłata wstępna wynosi 6000 zł. Jest rozkładana na 12 rat po 500 zł oraz pobierana z wynagrodzenia premiowego. Pierwszy miesiąc potrącenia to pierwszy pełny miesiąc funkcjonowania sklepu.
Ile trwa i gdzie odbywa się szkolenie przygotowujące do prowadzenia sklepu?
Szkolenie trwa 10 dni i odbywa się na jednym z naszych sklepów szkoleniowych. Mieszczą się one w różnych miastach, a miejsce szkolenia ustalimy z Tobą na końcowym etapie rekrutacji.
Czy szkolenie kończy się egzaminem?
Tak, na koniec szkolenia jest egzamin. Sprawdzamy na nim wiedzę praktyczną zdobytą podczas zajęć.
Na jakie szkolenia mogę liczyć w trakcie współpracy?
Oferujemy szkolenia produktowe oraz szkolenia podnoszące umiejętności sprzedażowe. Te warsztaty dostępne są nie tylko dla Agentów, ale także dla pracowników. Dodatkowo oferujemy szereg szkoleń z umiejętności miękkich, obsługi systemów i programów, które pomogą Tobie doskonalić swoje umiejętności.
Czy muszę płacić za szkolenia?
Nie, wszystkie oferowane przez nas szkolenia są bezpłatne. To ogromna zaleta, ponieważ inwestujemy również w Twoich pracowników.
Czy nowi pracownicy na stanowisko Doradcy klienta także mogą przejść szkolenie?
Tak, jest taka możliwość.
Szkolenia odbywają się stacjonarnie czy online?
Jesteśmy obecni w różnych województwach, w związku z tym większość szkoleń odbywa się online, dzięki czemu nie ponosisz żadnych kosztów związanych z dojazdem oraz oszczędzasz związany z tym czas.
Czym jest platforma szkoleniowa?
Nasza platforma szkoleniowa jest nowoczesnym narzędziem, w którym znajdziesz szereg przydatnych treści pozwalających podnosić wiedzę i umiejętności. Oferujemy m.in. bogatą ofertę szkoleń e-learningowych dostępną dla wszystkich osób pracujących w sklepach Duży Ben.
Czym jest sieć Duży Ben?
Jesteśmy najszybciej rozwijającą się siecią sklepów alkoholowych w Polsce. Mamy już ponad 350 sklepów w 11 województwach, a każdego miesiąca otwieramy nawet kilkanaście nowych lokali. Dogodne lokalizacje i godziny otwarcia naszych marketów sprawiają, że jesteśmy blisko naszych Klientów.
Czy mogę liczyć na merytoryczne wsparcie przy otwieraniu sklepu?
Stawiamy na partnerski model współpracy. Wiemy też, że początki bywają stresujące, dlatego możesz liczyć na nasze pełne wsparcie już od pierwszego dnia współpracy, a także na jej późniejszych etapach.
Czy współpraca obejmuje także wsparcie marketingowe?
Tak. Dostarczamy wszystkie materiały reklamowe, ustalamy promocje i skutecznie komunikujemy je Klientom, abyś Ty mógł się skupić na najważniejszym – czyli swoim Kliencie.
Czy obcokrajowiec może prowadzić sklep Duży Ben?
Oczywiście, wśród naszych Agentów są osoby pochodzące z różnych krajów. Aby rozpocząć z nami współpracę, od osoby nie posiadającej obywatelstwa polskiego wymagamy założenia działalności gospodarczej zarejestrowanej w Polsce, karty stałego pobytu lub ważnej karty Polaka z wizą i wnioskiem o wydanie karty pobytu. Bardzo ważna jest umiejętność komunikacji w języku polskim w mowie i w piśmie na bardzo wysokim poziomie.
Czy muszę otworzyć działalność gospodarczą przed rozpoczęciem procesu rekrutacji?
Nie, każdy kandydat zobowiązany jest otworzyć działalność gospodarczą najpóźniej w momencie przygotowania dokumentów do podpisania umowy o współpracę.